Editie 3: Programma

Game Festival Gelderland 2016 i.s.m. de DGA

Kennis van buitenlandse markten is de eerste stap naar internationale opschaling en R&D kan richtinggevend zijn bij het laten groeien van je bedrijf. Wat zijn de kansen van dit moment? En waar begin je?

Het volgende Game Festival Gelderland slaat de handen ineen met Dutch Game Association en neemt je tijdens een inspirerend programma mee van Duitsland naar India en via Japan naar Canada. We behandelen urgente R&D vraagstukken en hoe subsidies kunnen leiden naar commerciële kansen. We zien je begin juni graag in Arnhem voor een dag vol interactie!

Aanmelden via contact@dutchgamesassociation.nl. Deelname is gratis, maar het aantal plaatsen is beperkt!

Programma

14.00 – 14.30 uur Inloop eerste dagdeel
14.10 – 15.40 uur Workshop voor docenten PO & VO door Cultuurmij Oost & Game Festival Gelderland
14.30 – 15.30 uur Workshop ‘Speldidactiek binnen de erfgoededucatie’ voor docenten PO & VO door Erfgoed Gelderland & Game Festival Gelderland
14.30 – 15.30 uur Workshop voor studenten door Sonsbeek School of Management
Aanmelden voor de workshops kan op de site van Game Festival Gelderland. Deelname is gratis, let op het aantal plaatsen is beperkt!
15.30 -16.00 uur Inloop tweede dagdeel
16.00 – 16.10 uur Welkom door Horst Streck – president Dutch Game Association & Frank Aldershoff – directeur Game Festival Gelderland
16.10 -16.45 uur ‘Ervaringen uit Canada’ door Marc Beaudet – CEO Turbulent, CA
16.45 – 17.05 uur ‘Zakendoen met Duitsland’ door Bundesverband der deutschen Gamesbranche, DE
17.05 – 17.25 uur ‘Concrete kansen op de Indiase markt’ door Dutch Game Association Pauze
17.25 – 17.40 uur Pauze
17:40 – 18.00 uur ‘Urgent Research Questions That Need Answering’ door Prof. Dr. B. Schouten (TU/e).
18.00 – 18.20 uur ‘Nieuwe interactieve concepten voor de Nederlandse en Duitse erfgoed sector’ door René Bakker – lector HAN en prof. Ido Iurgle – lector Fachhochschule Kleve, DE
18.20 – 18.40 uur ‘How to succeed in Germany – global marketing with a local touch’ door Ömer Karakayali – Marketing manager Perfect World Europe, DE
18.45 – 20.45 uur Borrel en Innovatie Markt met pitches van o.a. IJsfontein

Partners

LogosPartners